Ściąga w prawo!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Cortez_2
    Classic
    • 2011
    • 3

    Ściąga w prawo!!!

    Wnętrze jest mega Bi-xenony to przeszczep z innej lampy?
  • Kamilof86
    Classic
    • 2010
    • 8

    #2
    Ściąga w prawo!!!

    Witam. Mam problem ze ściąganiem samochodu w prawą stronę. Dwa dni temu ustawiałem zbieżność i myślałem że wszystko wróci do normy ale jest jeszcze gorzej. Gdy puszczę kierownicę auto od razu ucieka w prawo. Przed ustawianiem zbieżności diagnosta sprawdzał zawieszenie i kazał wymienić sworznie wahaczy (lewy i prawy), po wymianie wróciłem i niby ustawili mi zbieżność a i tak auto ściąga, nawet bardziej niż po wymianie sworzni. Teraz sam nie wiem czy diagnosta kiepsko ustawił zbieżność czy są jeszcze jakieś inne usterki, przy podniesieniu auta do góry diagnosta zauważył jakiś luz na kielichu amortyzatora (tam z góry) ale mówił ze to normalne i jak auto stanie na kołach to tego luzu nie bedzie. Czytałem na forum żeby zamienić koła stronami. Spróbuje tak zrobić i zobaczymy co będzie. Jak ktoś ma jakieś pomysły prosił bym o pomoc. Dzięki i pozdrawiam!!

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Gdzie robione?? W ASO czy gdzies gdzie zajmuja sie profesjonalnie zawieszeniami. Tylna belka prosta??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • Kamilof86
        Classic
        • 2010
        • 8

        #4
        Robione na stacji diagnostycznej nie ASO. Czy belka prosta?? hm.. na przeglądzie zawieszenia nic nie mówili to pewnie tak.

        Komentarz

        • krisoctav
          Rider
          • 2008
          • 417

          #5
          pytanie czy sworznie wahacza założono poprawnie bo lewy i prawy się różnią nie są takie same

          Komentarz

          • Kamilof86
            Classic
            • 2010
            • 8

            #6
            na pewno poprawnie bo po wymianie było lepiej niż po ustawieniu zbieżności.

            Komentarz

            • Deco
              Rider
              • 2008
              • 612

              #7
              Mogą być winne opony, przed wymianą na letnie też ściągało??

              Komentarz

              • Udesky
                RS
                • 2007
                • 1692
                • Octavia I (1U2)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                #8
                A jak drążki kierownicze i końcówki?

                Inna sprawa, że ustawienie zbieżności to też sztuka.
                O czym przekonałem się nie raz. :evil:
                Niby nic wielkiego, a na 3 tylko jeden zrobił to dobrze.
                W Polsce nie ma kryzysu.
                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                Komentarz

                • Kamilof86
                  Classic
                  • 2010
                  • 8

                  #9
                  dzisiaj zamieniłem koła i po przełożeniu prawego kola na lewą stronę auto ściąga w lewo z tym że mniej niż to miało miejsce w prawą stronę. Myślę że to wina felgi lub opony. Mam rację???

                  Komentarz

                  • Tony065
                    RS
                    • 2009
                    • 2487
                    • Octavia I (1U2)
                    • ARX 1.8 20VT 150 KM

                    #10
                    Kamilof86, pokaż on te opony na jakimś zdjęciu i jak są założone na aucie, będzie łatwiej coś powiedzieć.
                    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                    @ by Tune-up Gdańsk
                    TDI VP++ i jeszcze rośnie
                    Antek

                    Komentarz

                    • badboyblu
                      Drive
                      • 2013
                      • 81

                      #11
                      pozycz od kogos dwa przednie kola i bedziesz wiedzial odrazu czy wina kol, to raz, a po drugi raz to najpierw sie soprawdza luzy ! a potem robi sie zbieznosc ..,co to za spec co bierze sie za regulacje bez pytania o zawieszenie...
                      ja ustawialem zbieznosc na bardzo prostym przyrzadzie VW , pozniej pojechalem na kontrole na lasery , bylo ustawione idealnie !!!
                      antyradar Escort Redline

                      Komentarz

                      • pawel8203
                        Classic
                        • 2013
                        • 4

                        #12
                        Proponuje najpierw sprawdzić ciśnienia czy są takie same. To podstawa. Następnie jeśli to jest Ok sprawdź wyważenie opon i przy okazji czy nie ścina Ci z którejś strony bieżnika. Jeśli zauważysz że tak jest to gość który to robił nie ma zielonego pojęcia co robi albo masz jeszcze jakiś problem za zawiechą. Proponuje sprawdzić koncówki drążków i same drążki i udać się na komputerowe ustawieniezbieżności. Jest droższe ale bardziej dokładne.

                        Komentarz

                        • Kamilof86
                          Classic
                          • 2010
                          • 8

                          #13
                          Ciśnienie jest w każdym kole takie samo 2.2, luzów nie ma bo przed ustawianiem zbieżności było sprawdzane i musiałem wymienić sworznie wahaczy. Zbieżność była ustawiana komputerowo.

                          Komentarz

                          Pracuję...